Canon Powershot A495

17 januari 2014 Uit Door admin

Bij het maken van foto’s is het zo dat niet iedereen oog heeft voor de juiste compositie en dat kan vervelende consequenties hebben voor het resultaat. Op de A495 zit een uitgebreide Smart Auto functie, welke automatisch 18 verschillende scènes herkent en daar automatisch de juiste instellingen bij zoekt. Naast de Smart Auto functie heb je met de A495 de mogelijkheid om I-contrast in te zetten. I-contrast is een technologie die ervoor zorgt dat de A495 altijd de juiste flitsintensiteit hanteert. Het 2,5 inch grootte scherm vergroot ht gebruiksgemak en het fotograferen van je vrienden op het strand is op deze manier nog nooit zo simpel geweest.

Een gemiddelde jaarclub bestaat toch al snel uit meer dan tien personen. Om iedereen goed op de foto te krijgen maakt de A495 gebruik van een FaceSelf-Timer. Deze functie zorgt ervoor dat de gezichten van je clubgenoten automatisch worden herkent en iedereen haarscherp in beeld komt. Voor de studenten die wat meer willen dan simpele foto’s biedt de camera creatieve alternatieven door de scene-modes. Kleuren en effecten veranderen per scène, wat zorgt voor unieke foto’s.

Het enige minpunt dat de camera heeft is dat het apparaat niet werkt op een accu maar op batterijen. Vergeet je nieuwe batterijen mee te nemen of ze op tijd op te laden dan zit je met een nutteloze camera. Voor het gebruiksgemak was het een pluspunt geweest als de camera snel op te laden was geweest. Bij veel camera’s in deze prijsklas se is dit echter het geval. Wil je perse een camera met oplaadbare accu, wacht dan tot de review volgende week over de W320 van Sony.

Ben je geïnteresseerd geraakt in dit nieuwe model van Canon dan verwijzen wij je graag door naar CameraNU.nl. Zij staan garant voor een correcte afhandeling van de betaling en een razendsnelle levering. Bestel je de camera voor 16.00 uur dan is die de volgende dag al in huis. Naast digitale camera’s verkoopt CameraNU.nl ook diverse andere elektronica producten.