LittleBigPlanet Karting: rivaliteit en creativiteit ten top

17 januari 2014 Uit Door admin

Racen, driften, je medespelers bestoken met wapens en het creëren van je eigen wereld: LittleBigPlanet Karting is meer dan enkel Mario Kart. LittleBigPlanet Karting bestaat uit een story mode, de online-community speltype en een creatie menu. De verschillende speltypen stellen gamers in staat om op een andere manier de game te spelen, bijvoorbeeld online. Over het algemeen zijn de verschillende modus interessant en dagen ze je uit om door te blijven gamen.

review disk
Het belangrijkste ingrediënt voor een kartgame bevat LittleBigPlanet karting in ieder geval:  De drang om je vrienden te verslaan tijdens een potje karten middels shortcuts, fast forwards, het plaatsen van mijnen en het belegeren middels raketten.

Wat LittleBigPlanet Karting  kenmerkt naast rivaliteit op het circuit zijn de uiteindelijke mogelijkheden om te creëren. Je kan onder andere je eigen wereld bouwen, Sackboy kleden, en tevens jouw kart oppimpen. Het bouwen van een nieuw level is vrij gemakkelijk wat de game zeer toegankelijk maakt voor de beginnende gamer. De hardcore-gamer wordt  ook niet teleurgesteld doordat de game een legio aan creatie mogelijkheden die complex zijn.

Kortom

LittleBigPlanet Karting wekt absoluut het Mario Kart gevoel op, echter ontbreken de iconische helden zoals Super Mario, Luigi of  the Princess Peach. Het spelen met vrienden in de multiplayer mode brengt de kenmerkende vijandigheden met zich mee die enkel Mario Kart weet op te wekken bij gamers. Ook het creatie speltype in de game is geniaal en biedt de mogelijkheid om jouw eigen pretpark te construeren/bouwen. De game is momenteel verkrijgbaar voor 59,99. Bestel de game nu op Bol.com