‘Trick or Treat?’ met Wagner Pizza

1 maart 2013 0 Door admin

Deze vraag staat van 8 tot en met 22 oktober centraal op de Facebookpagina van Wagner Pizza. De rollen zijn in de online-Wagnervariant van het traditionele Trick or Treat-spel echter helemaal omgekeerd. De fans bellen met Halloween niet aan voor snoep of het uithalen van een plagerijtje, maar gaan via een app in het spookachtige Halloweenhuis op onderzoek uit en zullen zelf worden verrast. Inclusief griezelig-grappige Tricks & Treats. De hoofdprijs? Een Halloween party in Wagner stijl.

De circa 23.000 fans tellende Facebookpagina www.facebook.com/wagnerpizzanederland staat twee weken lang in het teken van dit verkleedspektakel vol griezelige grappen en grollen ñ en Wagner Pizza natuurlijk. Voor wie op zoek naar de uitgang in de kelder van het Halloweenhuis een van de negen ovens opent, luidt het motto: ‘Trick or Treat’. De speurders maken vervolgens kans op een van de 50 Halloween DVD-packs met elk drie Wagner Pizza’s of 25 keer twee toegangskaartjes voor de Walibi Fright Night op 27 oktober. Elke dag kunnen opnieuw twee ovens worden geopend.

De hoofdprijs is een spetterende Halloween party inclusief een persoonlijke partyplanner en bijpassende decoratie. ‘In deze campagne leggen we de nadruk op het gezelligheidsaspect, het samen feesten en beleven van Halloween, waarbij de Wagner Pizza’s natuurlijk niet mogen ontbreken’, vertelt Henrik Jager, Senior Brand Manager International van Wagner Pizza.